Цього року Xiaomi стала світовим брендом смартфонів номер один.

Щоб відрізнити свою продукцію один від одного, Xiaomi поділяє свою продукцію на кілька суббрендів, найбільш помітним з яких є “Mi”. Тепер, через десять років після запуску першого смартфона під брендом Mi, Xiaomi готова до кардинальних змін: у майбутньому вона відмовляється від назв своїх продуктів. Ця зміна брендингу почалася із нещодавно випущеного смартфона компанії MIX 4 , і представник компанії сказав, що всі майбутні продукти наслідують його приклад.

Хоча компанія відома найбільше своїми смартфонами, Xiaomi також продає багато продуктів у категоріях розумного будинку, способу життя та обчислень, включаючи телевізори, ноутбуки, холодильники, фритюрниці, розумні годинники, скутери, роботи, фени та багато іншого. Більшість цих продуктів сьогодні носять бренд Mi, але це зміниться для будь -яких нових продуктів, які вони запускають.

Цікавий факт: перший продукт Xiaomi з брендом Mi насправді не був смартфоном, але він, безумовно, мав відношення до смартфонів. Першим продуктом компанії був насправді MIUI , її операційна система на базі Android, яка сьогодні працює на версії 12.5 .

Наприкінці 2011 року Xiaomi випустила свій перший у світі смартфон Mi 1. Цей смартфон містить флагманські (на той час) технічні характеристики, включаючи двоядерний чіпсет Snapdragon S3 від Qualcomm, 1 ГБ оперативної пам’яті та 4-дюймову РК -панель. роздільну здатність 854 × 480. Звичайно, він також запускав MIUI поверх Android 2.3 Gingerbread.

Протягом наступних кількох років Xiaomi продовжувала випускати нові смартфони у своїй серії Mi, всі з яких були доступні виключно в Китаї. Наприкінці 2013 року Xiaomi відлучила від Google Уго Барру, який на той час був віце -президентом та представником продуктів Android. Під керівництвом Barra Xiaomi поширилася на інші частини Азії, включаючи Сінгапур, але більш важливо Індію, країну, яка стала ключем до глобального успіху Xiaomi. Першими продуктами Xiaomi, випущеними за межами Китаю, були Mi 3 і Redmi 2, останній з яких став другим продуктом у суббренді компанії Redmi, який з тих пір значно виріс і став вирішальним для глобальної стратегії Xiaomi.

Глобальний запуск Mi 3 і Redmi 2 відкрив шлюзи для Xiaomi, і вони швидко розширилися на більше ринків, випустили більше смартфонів та розширилися на інші категорії продуктів. З моменту відходу Barra в 2017 році Xiaomi піднялася на перше місце на ринку індійських смартфонів і, як повідомляється, скинула Samsung в Європі . Численні фактори сприяли тому, що Xiaomi стала провідним брендом смартфонів у світі , включаючи зниження Huawei та обмеження постачання, спричинені COVID-19, але я навряд чи був здивований, дізнавшись, що цього року вони нарешті досягли лідируючих позицій. Xiaomi робить дійсно хороші продукти, і немає жодного сегменту, в якому вони бояться конкурувати, будь то бюджетні телефони , флагмани ультрапреміум-класу, концептуальні телефони або складні телефони .

Лей Цзюнь, співзасновник і генеральний директор Xiaomi, одного разу прокоментував походження назви компанії. "Мі", за його словами, означає дві речі: "мобільний Інтернет" та "місія неможлива". Xiaomi вважає себе мобільною Інтернет -компанією, яка ставить собі за мету виконувати «неможливі» завдання, про що ви багато почуєте під час презентації продуктів компанії . Саме слово «Xiaomi» перекладається з англійської як «пшоно», дрібнозерновий урожай, тоді як «Сяо» перекладається як «дрібний». Таким чином, Лей Цзюнь прив'язав назву компанії до концепції, що зерно рису для буддистів таке велике, як гора, тобто компанія зосередилася на дрібницях, перш ніж рухатися вгору.

Mi, Redmi та POCO - це три бренди, під якими Xiaomi наразі класифікує всі свої товари. Незабаром цей список стане Xiaomi, Redmi та POCO, змінивши розмову від суббренду проти незалежних брендів (Redmi та POCO були відокремлені від Xiaomi кілька років тому) на три компанії, що конкурують між собою.

Xiaomi надала наступну заяву через свого речника: Починаючи з третього кварталу 2021 року, серію продуктів Xiaomi “Mi” буде перейменовано на “Xiaomi”. Ця зміна об’єднає нашу присутність у всьому світі та скоротить розрив у сприйнятті між брендом та його продуктами. Ця зміна може зайняти деякий час, щоб набути чинності у всіх регіонах. З введенням нової ідентичності бренду дві різні серії продуктів будуть розташовані під материнським брендом. Продукти Xiaomi представляють вершину технологій і пропонують чудовий досвід. Продукти Redmi приносять великі інновації за більш доступною ціною і орієнтовані на молодшу аудиторію. Ця диференціація також відображається в наших оновлених логотипах, і логотипи Xiaomi, і Redmi під логотипом материнського бренду. Конвенція про найменування серії продуктів - Xiaomi та Redmi - також з часом буде застосована до наших екосистем та продуктів Інтернету речей.

Товар додано для порівняння
Товар додано до обраного