На що звернути увагу при покупці?

Отримавши товар, в першу чергу перевірте відсутність механічних пошкоджень. Після отримання та оплати товару пред'явити претензії в частині зовнішнього вигляду (та інші, не пов'язані з функціональними властивостями) буде набагато складніше.

Переконайтеся, що вам видано всі необхідні документи, в першу чергу чек і гарантійний талон. Без талона ви не зможете отримати гарантійне обслуговування. Поставте всі необхідні підписи, після чого збережіть документи в надійному місці. Не зайвим буде перевірити, що серійний номер і модель виробу відповідають зазначеним в талоні.

Згідно із законом гарантія втрачає силу в наступних випадках:

пошкоджені будь-які захисні знаки фірми-виробника або фірми-продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби і ін;

серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним в гарантійному талоні;

вироби зазнали ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;

дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеної в керівництві по експлуатації;

пошкодження викликане або вийшло з ладу у зв'язку з порушенням правил і умов установки, підключення, адаптації під місцеві тех. умови покупця, експлуатації, зберігання і транспортування;

обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників та інших ситуацій, що не залежать від продавця;

виріб має виражені механічні і / або електричні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;

виникло пошкодження, викликане потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;

дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації;

представником сервісної служби було помічено використання позаштатних режимів або параметрів роботи обладнання або його компонентів (частот, напруг і ін.);

обладнання було пошкоджено в результаті використання неякісних та / або несправних (зокрема механічно пошкоджених), або нестандартних змінних носіїв;

дефекти викликані утворенням на нагрівальних елементах надлишкового шару накипу.

Гарантійне обслуговування

Гарантійне обслуговування 12 місяців від заводу виробника здійснюють виключно самі виробники Meizu, Xiaomi, Lenovo, Doogee, Asus .Знаходяться вони в більшості великих міст Європи і Азії.

Гарантійний ремонт від магазину терміном 1-3 місяців здійснюється безпосередньо самим магазином

http://www.meizu.com/ http://www.mi.com/ http://www.lenovo.com/ http://www.doogee.cc/ http://www.asus.com/

Бажаємо Вам приємних покупок! З повагою, Адміністрація інтернет - магазину ELEKTRON

Товар додано для порівняння
Товар додано до обраного